close

太陽要升落幾次才能知道呢
黑暗襲來的理由
月亮升落了幾次才能看見呢
清晨拂曉的那一天
在火熱燃燒的思念中更加清晰
彷彿美麗褪色的照片般的悸動
當我為了你成為晚霞
染紅這世界之後
我會去見你的
在今夜之後

I’m coming home
For you my baby
那個燦爛閃耀的王冠
就在你那裏 
反璞歸真
時候已到
我歷經風霜的榮耀
為了尋找  I’m coming down
God I need some water
I’m steady runnin' on empty and tired
Can you send it now
And let it rain down on my soul
No matter what I’ll be with ya
Even if it’s dark and it
gets hard to find
You know I’ll be with ya
We’ll be somewhere hid inside
And it won’t be too long now
Cause’ the sun is
coming over the clouds
(Yea Yea)
And I’ll see you once again
在火熱燃燒的思念中更加清晰
彷彿美麗褪色的照片般的悸動
當我為了你成為晚霞
染紅這世界之後
我會去見你的
在今夜之後
I’m coming home
For you my baby
那個燦爛閃耀的王冠
就在你那裏 
反璞歸真
時候已到
我歷經風霜的榮耀
為了尋找  I’m coming down

徹夜未眠
穿過漫長的隧道
當這場暴風雨停歇
When the night falls down
The sun goes high
Baby I’m coming to you
I’m coming home
For you my baby
那個燦爛閃耀的王冠
就在你那裏 
反璞歸真
時候已到
我歷經風霜的榮耀
為了尋找  I’m coming down
那個燦爛閃耀的王冠
就在你那裏 
我歷經風霜的榮耀
為了尋找  I’m coming down
 


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()