close

不露臉的貼文
屈指可數的追蹤者
I’m a hater of Instagram
Hater of TikTok
鎖起來的相簿
難看的衣著
搞什麼 也沒在運動
連妝都沒化
也是 我自己看來也不怎麼樣
每晚登上搜尋排行
只有我沒擁有的香奈兒
最近的10幾歲人感覺都比我成熟
MZ hashtag Y2K 又是什麼
除了我以外 這世界好好運轉著
Please give me the Hate button
我好討厭自己
我這該死的名字
Why ain’t I pretty
Why ain’t I lovely
Why ain’t I sexy
Why am I me
Love me love me love me love me love me, want
Love me love me love me love me love me, want
She so pretty
Yea so lovely
She got everything
Why am I not her
Love me love me love me love me love me but
對這該死的鏡子過敏
我也想跳著 Hype Boy
但畫面中就像是TOMBOY
會被笑話的 是啊 那個Boy
Oh god it’s so funny
口氣為什麼 Too much dope
我算什麼 連個性也不好
是啊 也許我一輩子都會是一個人
Please give me your Like button
我也想被愛著
我這該死的名字
Why ain’t I pretty
Why ain’t I lovely
Why ain’t I sexy
Why am I me
Love me love me love me love me love me, want
Love me love me love me love me love me, want
She so pretty
Yea so lovely
She got everything
Why am I not her
Love me love me love me love me love me but
對這該死的鏡子過敏
對這該死的鏡子過敏
 


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()