close

Here I fall in love again
我是真的很單純
只要對我多些熱情
馬上就會身陷於愛

One sided love affair
我不想要這樣
明明知道不會成真
又總是 Falling, falling
 
One sip, two sip
才開始喝沒多久
不知不覺 就連指尖 腳趾
所有地方都被滲透征服
Good trip or bad trip
從宇宙 直到海角
打開這長長的軌道 每天我都在旅行著

身上無一處沒有你的痕跡
You've conquered me
But you want her
Make me poor
You're so special, and It's painful
Look, I'm unstable
My angel, you're fatefully hurting me

Here I fall in love again
我是真的很單純
只要對我多些熱情
馬上就會身陷於愛

One sided love affair
我不想要這樣
明明知道不會成真
又總是 Falling, falling

也是 在這世界上
大概沒有人會不喜歡你
那特別又溫暖的能量
能將周邊一切 都注入生氣

我在驚訝之中 也只能凝視著
好像一出現就消失的日落
不能錯過 在腦中更新著你的
笑容 表情 聲音 截圖 預覽

Here I fall in love again
我是真的很單純
只要對我多些熱情
馬上就會身陷於愛

One sided love affair
我不想要這樣
明明知道不會成真
又總是 Falling, falling

When you're not around
Baby, I feel like I'm drowning
你的樣子變得模糊不清
已經記不得
Defense mechanism
彷彿要我忘記
想的越深就越煎熬

Here I fall in love again
我是真的很單純
只要對我多些熱情
馬上就會身陷於愛

One sided love affair
我不想要這樣
明明知道不會成真
又總是 Falling, falling

Here I fall in love again
我是真的很單純
只要對我多些熱情
馬上就會身陷於愛

One sided love affair
我不想要這樣
明明知道不會成真
又總是 Falling, falling
 

翻譯練習翻譯練習

轉載請註明出處

clickclick >>​TAB.png <<


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()