close

永夜
在沒有窗戶的房內 囚禁我們的love
what can we say
每次都受傷 依然高喊的love

即使受傷破碎
我該憑什麼堅持呢
反正 離開的話 會傷痕累累地憎恨著
在看到結局之前 沒辦法結束
就像是等待這痛苦般

說不定 都只是暫時的
我們是在尋找什麼 徘徊著呢

But I don’t care I’ll do it over and over
在我的世界裡 有你就已足夠

We are the lovesick girls
無法由你任意就結束我的愛情
We are the lovesick girls
少了這傷痛的我 沒有任何意義

But we were born to be alone
Yeah we were born to be alone
Yeah we were born to be alone 
But why we still looking for love

No love letters, no x and o’s
No love never, my exes know
No diamond rings, that set in stone
To the left, better left alone

Didn’t wanna be a princess, I’m priceless
A prince not even on my list
Love is a drug that I quit
No doctor could help when I’m lovesick

說不定 都只是暫時的
我們是在尋找什麼 徘徊著呢

But I don’t care I’ll do it over and over
在我的世界裡 有你就已足夠

We are the lovesick girls
無法由你任意就結束我的愛情
We are the lovesick girls
少了這傷痛的我 沒有任何意義

But we were born to be alone
Yeah we were born to be alone
Yeah we were born to be alone 
But why we still looking for love

愛情 slippin’ and fallin’
愛情 killin’ your darlin’
傷口癒合的話 又會再次出現
這無畏的悸動

聽不見 what you say
這痛苦 讓我幸福
讓我變得可憐的你
在我眼中更加可憐

We are the lovesick girls
無法由你任意就結束我的愛情
We are the lovesick girls
少了這傷痛的我 沒有任何意義

Lovesick girls 
即使到最後 一切都離去
Lovesick girls 
即使我的眼淚 已經變麻木
Lovesick girls 
即使受傷後 又受了傷
Lovesick girls 
But we’re still looking for love
 

 

p>翻譯練習翻譯練習

 

請勿任意轉載

clickclick >>​TAB.png <<


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()