close

 

第五首歌曲《Paradise》是一首以兼具感性與華麗感的電音為基礎的電子Pop體裁的歌曲
替日常生活中感到疲憊的某個人帶來安慰,這樣溫暖的歌詞令人印象深刻。


I’ll be landing on your mind
I’ll be landing on your mind
 

I need you here now
在單調的都市裡
你是唯一的色彩
將我的每一天都填滿
When I’m in the dark
只要呼喚你的名字
你就會發出耀眼的光芒
I’ll be landing on your mind
再靠近一點
I see the oasis in you
I’ve been waiting all my life
只要你的一個微笑
記憶中的所有苦痛都會消逝
You’re my paradise
My own paradise
Every time I look into those angel eyes
乘著雲朵飛翔
宛如搖籃曲
帶我到甜蜜的夢鄉
Oh you’re my paradise

Took so long to meet you
But finally met you
I’m so lucky I have found you
像是一場電影 時間就此靜止
想要感受你 直到徹底陶醉
I’ll be landing on your mind
再靠近一點
I see the oasis in you
I’ve been waiting all my life
當碰觸你的指尖
我受過傷的痕跡便會消逝
You’re my paradise
My own paradise
Every time I look into those angel eyes
乘著雲朵飛翔
宛如搖籃曲
帶我到甜蜜的夢鄉
Oh you’re my paradise
用天堂來稱呼 可以嗎
如果說是我誕生的理由 能理解嗎
假如你消失在這世界上
我也要跟隨你閉上眼睛
麻木的心情
如今感受不到所謂的傷痛 
就算早晨已到來 知道我們就在一起
也不想入睡
I need you here now
在陌生的天空縫隙之中
綻放的大理花
陶醉在你這朵花上的我
徘徊於路上 遇見你的瞬間
我只想入眠  In your eyes
You’re my paradise
My own paradise
光是待在一起的這瞬間就令我滿足
乘著雲朵飛翔
宛如搖籃曲
帶我到甜蜜的夢鄉
Oh you’re my paradise


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()