close

就像那些等過你的夜晚
漫長又黑暗 我們之間的空白
期盼這不是結束
I wanna go back
你想要的那些
都已經修正了 而現在你去了哪
我獨自留下 lonely
就連今天吹來的風
也感覺格外寒冷
怎麼你看來一點事都沒有
即使你不會看眼色
只要像以前那樣笑著就好
我只有你
因為你而感到痛苦
努力要忘了你 也辦不到
要討厭你 too hard 太難了
對於你無法理解我 也感到難過
I'm officially missing you
officially missing you
Ooh can't nobody do it like you
Said every little thing you do
hey baby
Said it stays on my mind
And I-I'm officially
Well I thought I could
just get over you baby
But I see that's something
I just can't do
From the way you would hold me
To the sweet things you told me
I just can't find a way to let go of you
我只有你
因為你而感到痛苦
努力要忘了你 也辦不到
要討厭你 too hard 太難了
對於你無法理解我 也感到難過
I'm officially missing you
officially missing you
Ooh can't nobody do it like you
Said every little
thing you do hey baby
Said it stays on my mind
And I-I'm officially
 


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()