close

STAYC girls it’s going down

Anyway yeah 需要你 yeah
即使像拼圖  it’s ok
讓我想起你的香氣 so blue yeah eh
只有你能理解
你甜蜜的態度
甜蜜的話語
還有那溫暖的陽光
偶爾感覺冰冷 cause I do
就算擁抱你
I’m so cold
需要名為愛情的勇氣

Yes I know yeah
你是 BEAUTIFUL MONSTER
讓我痛苦 又治癒我
Yes I know yeah
你是 BEAUTIFUL MONSTER
Love is ooh ooh love is ooh ooh

哪怕一次也好
please be a man yeah eh
腦中 一片空白
This is not a game
This is not a show
獨自做著幸福的一場夢
好複雜  you better ready or not
好鬱悶 because you out of control
你甜蜜的態度
甜蜜的話語
還有那溫暖的陽光
偶爾感覺冰冷 cause I do
就算擁抱你
I’m so cold
需要名為愛情的勇氣

Yes I know yeah
你是 BEAUTIFUL MONSTER
讓我痛苦 又治癒我
Yes I know yeah
你是 BEAUTIFUL MONSTER
Love is ooh ooh love is ooh ooh

是啊 你是 BEAUTIFUL MONSTER
told you I wonder
Ooh ooh ooh ooh ooh
What do you call me
What is me out there
Ooh ooh ooh ooh ooh
Yes I know yeah
你是 BEAUTIFUL MONSTER
讓我痛苦 又治癒我
Yes I know yeah
你是 BEAUTIFUL MONSTER
Love is ooh ooh love is ooh ooh


 

翻譯練習翻譯練習

轉載請註明出處

clickclick >>​TAB.png <<


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()