close

彷彿沒有盡頭的這感覺
你的內心 只需我填滿
試著慢慢地和你說些話
就連猶豫的時間也沒有
I swear that I’ll never doubt you
(Darling you)
如同要窒息的這段感情是真實的
(Yeah It’s true)
靠過來  Hold me tight
就在今晚 與你
I wanna stay with you
I can’t handle, here comes a miracle
迷人銷魂地襲來
一點一滴 Drop It on me
我被暈染上你的色彩

慢慢地燃燒起來 我們On fire
你和我 在今晚的尾聲
無須再隱藏 我們的渴望
喚醒我吧 窒息般Over Me

You’ve got changed
Over Me Over Me Over Me
Tonight, we finally
Over Me Over Me Over Me
更沉醉於你 些許的依靠
內心更膨脹 看不見的未來
再次塗上你的色彩
我正在改變的模樣
被你滲透 彷彿中毒
深深地陷入
I  can’t handle, here comes a miracle
迷人銷魂地襲來
一點一滴 Drop It on me
我被暈染上你的色彩

You’ve got changed
Over Me Over Me Over Me
Tonight, we finally
Over Me Over Me Over Me

夜色漸深 四目相交
你我 現在Feeling trembling
Only you can make me feel it now
I feel your love
Over Under Over Over Me
Over Under Over Over Me
Over Under Over Over Me
Tonight, I’ll take you away
You’ve got changed
Come Get Me Take On Me Over Me
Tonight, we finally
Come Get Me Take On Me Over Me
Over Over Over Over Me
Over Over Over Over Me
Over Over Over Over Me
Over Over
You Over Me

翻譯練習翻譯練習

轉載請註明出處

clickclick >>​TAB.png <<


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()