close

No one told me why
怎麼我連自己的心都不懂
No one stopped me
怎麼覺得 即使我就這樣消失
你也不會知道

Tell me why
我總是想抓住那些瓦解的事物
還有已逝去的日子
如果愛我的話 現在就告訴我吧
還不算太遲前 愛我吧
Should I sell my love to someone else
吹來的風將我席捲而走
Please tell me 請愛我吧

不要讓我像那傷心經過的孩子般
就這樣丟下我
Please tell me would you love me

Tell me if I was hurt by the devil
惡毒的玩笑 就到這裡為止吧
已經受夠了
如果愛我的話 現在就告訴我吧
還不算太遲前 愛我吧
Should I sell my love to someone else
吹來的風將我席捲而走
Please tell me 請愛我吧

不要讓我像那傷心經過的孩子般
就這樣丟下我
Please tell me would you love me

Should I sell my love to someone else
吹來的風將我席捲而走
Please tell me 請愛我吧
不要讓我像那傷心經過的孩子般
就這樣丟下我
Please tell me would you love me

Should I sell my love to someone else
吹來的風將我席捲而走
Please tell me 請愛我吧
不要讓我像那傷心經過的孩子般
就這樣丟下我
Please tell me would you love me
Please tell me
 


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()