close

 

Anybody Is there anybody
I'm not gonna liyin
消失吧 在這夜裏
那對我來說 不會太可怕吧
不然 我可能會先找到你
記住了
Fuck everything
you’re sayin’ am i wrong
我雙眼看見的 並非全部
讓你理解吧 要不 讓我死吧 拜託
我只奢望一件事 在那月亮之下

 Oh I just wanna anybody
kill me tonight
Yeah I just wanna anybody
kill me tonight
Oh I just wanna anybody
kill me tonight tonight

Oh I just wanna anybody
kill me tonight
Yeah I just wanna anybody
kill me tonight
Oh I just wanna anybody
kill me tonight tonight

Killin me softly nobody know me
誰都不能理解我的心情
我獨自在筆記本寫著
看看窗外 我Right now
就算已經顯而易見 全都Right now
我看過的那些 都不是夢
即使不是夢 我也閉上了雙眼
雖然你也是這樣 但並不討厭
如果我停止了呼吸 那時抓住我吧

Fuck everything
you’re sayin’ am i wrong
我雙眼看見的 並非全部
讓你理解吧 要不 讓我死吧 拜託
我只奢望一件事 在那月亮之下

Oh I just wanna anybody
kill me tonight
Yeah I just wanna anybody
kill me tonight
Oh I just wanna anybody
kill me tonight tonight

Oh I just wanna anybody
kill me tonight
Yeah I just wanna anybody
kill me tonight
Oh I just wanna anybody
kill me tonight tonight
Tonight
Tonight
 

翻譯練習翻譯練習

請勿任意轉載

clickclick >>​TAB.png <<


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()