close


迷了路的我們 徘徊著
就像失去光芒的 藍色星光
I don't Know 不知道身在何處
找不到 在黑暗中的你
I don't Know 你在哪裏
你所在之處
我在尋找你

bye bye
I don't wanna cry
需要你在我身旁
回來吧
bye bye
I don't wanna cry
美麗到令人悲傷的你
轉過身吧
(don't leave me don't leave me)
別離開我
please tell me why
(don't forget me don't forget me)
別忘記我
I give you my heart

彷彿四散 悲傷的花瓣
你的微笑 現在也消逝
I don't Know 不知道身在何處
找不到 在黑暗中的你
I don't Know 你在哪裏
你所在之處
我在尋找你

bye bye
I don't wanna cry
需要你在我身旁
回來吧
bye bye
I don't wanna cry
美麗到令人悲傷的你
轉過身吧
(don't leave me don't leave me)
別離開我
please tell me why
(don't forget me don't forget me)
別忘記我
I give you my heart

為了有朝一日
能相逢的那一天
我會等到你回來
till the day
回來我身邊吧

still I want you
一次也好 能夠抱你嗎
I just can't let go
就一天 到我身邊
I'm still getting over you

 

翻譯練習翻譯練習

轉載請註明出處

clickclick >>​TAB.png <<


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()