close

We all pretend to be the heroes
on the good side

什麼是黑
什麼是白
戴著有色眼鏡看的話 該怎麼辦
你是善良的人
他是個壞人
毫無趣味 你的世界只有黑與白
So many shades of gray
Oh 怎麼會現在還沒搞懂
Good easily fades away
別貿然地喜歡我

Because
I’m a villain
怎麼以為不是呢
太過分 像惡魔般的我 你不懂
You’re a villain
怎麼以為不是呢
沒察覺到的惡魔
在你體內呼吸著

I’m killing someone maybe
You’re killing someone maybe
I’m killing you maybe
You’re killing me maybe

We all pretend to be the heroes
on the good side
But what if we’re the villains
on the other

Am I good
Am I bad
Ay
Are you good
Are you bad
Ay
我最愛的那個人
又到某個人身邊的那傢伙
Say

Are we good
Are we bad
Ay
What is good
What is bad
Ay
我最想念的某個人
正被某個人愛著的那傢伙
Say

So many shades of gray
So many shades of gray
Oh 怎麼會現在還沒搞懂
Good easily fades away
別貿然地喜歡我

Because
I’m a villain
怎麼以為不是呢
太過分 像惡魔般的我 你不懂
You’re a villain
怎麼以為不是呢
沒察覺到的惡魔
在你體內呼吸著

All villains
怎麼以為不是呢
太過分 像惡魔般的我 你不懂
We’re all villains
怎麼以為不是呢
沒察覺到惡魔般的我們
稍微看看吧

I’m killing someone maybe
You’re killing someone maybe
I’m killing you maybe
You’re killing me maybe

We all pretend to be the heroes
on the good side
But what if we’re the villains
on the other
We all pretend to be the heroes
on the good side
But what if we’re the villains
on the other
We all pretend to be the heroes
on the good side
 

翻譯練習翻譯練習

請勿任意轉載

clickclick >>​TAB.png <<


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()