close

Who Dis
Hello Hello Who Dis
Who Dis

不管去哪 大家都對我最好奇
Who is this Who is this
四處環顧之後 還是最耀眼
Who is this Who is this Yeah

跟來的視線無法離開
天啊Bling Bling發出光芒
就像某個瞬間Leap of Faith
沉醉的感覺 Tension

Sometimes I feel like that
心臟燒得發燙的感覺
像要飛出去一樣
Ooh-ah-ah-I
I'm gonna be a star
笑容背後所隱藏強力的Energy
越來越深Don't be surprised
Oh 讓人暈眩

Who Dis
我繼續這樣下去 就很好
別想改變 照著我的style生活
Who Dis
我堂堂正正的魅力
你已經陷入在此Baby
Oh 讓人暈眩
Who Dis

想要什麼 Stranger I'm not a danger
這樣子如何呢
Who Dis
I don't even care I'll be the good girl
Baby it's that easy
Who Dis
想要什麼 Stranger I'm not a danger
這樣子如何呢
Who Dis
I don't even care I'll be the good girl
Baby it's that easy
Who Dis

Do you know me
除了陷入外別無他法
Who is this Who is this
比起香水 髮香味 有點不同
Who is this Who is this

瞬間湧出的 Line of Sight
毫不在乎人們的視線
媽媽為什麼
把我生得這麼漂亮 很為難
I'm so tired

Sometimes I feel like that
心臟燒得發燙的感覺
像要飛出去一樣
Ooh-ah-ah-I
I'm gonna be a star
笑容背後所隱藏強力的Energy
越來越深Don't be surprised
Oh 讓人暈眩

Who Dis
我繼續這樣下去 就很好
別想改變 照著我的style生活
Who Dis
我堂堂正正的魅力
你已經陷入在此Baby
Oh 讓人暈眩
Who Dis

Who Dis Who Dis
Who Dis Dis Dis Dis Who Dis
Yeah it’s that easy boy
反正都會被我吸引
就算對我的方式 Chic
不是依然會被我迷住嗎
Who Who Dis

Who 照著我的心意 照我的想法
不管誰說什麼 我毫不在乎
我堂堂正正的魅力
你已經陷入在此Baby
Oh 讓人暈眩
Who Dis

想要什麼 Stranger I'm not a danger
這樣子如何呢
Who Dis
I don't even care I'll be the good girl
Baby it's that easy
Who Dis
想要什麼 Stranger I'm not a danger
這樣子如何呢
Who Dis
I don't even care I'll be the good girl
Baby it's that easy
Who Dis
 

翻譯練習翻譯練習

請勿任意轉載

clickclick >>​TAB.png <<


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()