I go up HELICOPTER
Then I make hella noise for the take off
I go up HELICOPTER
Never give up like a pilot

塗上 每天 每天每天
我 描繪著 我 我 我
從 那微弱的好奇心開始
在我的畫裡面
沒有人能明白
喜歡 更困難一點的
就算都實現了 我還是有些不滿足
嶄新的 Goal 開始 我又 I wanna go

I’m in the zone
I’m in the zone 更加自由
I want it more
I want it more 觸碰到天空

Fly 開拓 看來像Chance的地圖 那一邊 
Nobody’s ever been
Now let me show you shining road

I spit it out 一開始 感覺陌生的氣流
盡頭那邊
我心臟完全 Never stop
爬到更高
提高的好奇心 到達天邊

Feeling so good
feeling so good yeah
等著吧 等著吧 覬覦的瞬間
在遠方閃爍的Shine
偷偷傳來的Sign
喘不過氣 熱烈地 Higher

I go up HELICOPTER
Then I make hella noise for the take off
I go up HELICOPTER
Never give up like a pilot

朝我吹來的風 So danger
彷彿誘惑對我招手 Rise up
HELICOPTER never give up
I’m a pilot

Go outta control outta control
That’s what I want
Go outta control outta control
That’s what I want
向著比起昨天更加遙遠的世界那頭
宛如只有一天 耀眼的飛翔吧

I go up in the sky
跳越了時空
為了這一瞬間 我把一切都改變
籠罩在面紗下的夜晚
煎熬的日子過去
I’m gonna make it big no doubt
沒有無法閃耀的星星 
玩耍吧 At the top

I’ll figure it out 變冰冷的風雨 So easy
向著夢想的瞬間 Shout
彷彿快被抓住的 Star
展開可能性吧

Feeling so cool
feeling so cool yeah
感覺到 感覺到 覬覦的瞬間
在遠方閃爍的Shine
偷偷傳來的Sign
到骨子裡都在燃燒 我是Flyer

I go up HELICOPTER
Then I make hella noise for the take off
I go up HELICOPTER
Never give up like a pilot

深沉黑暗中 交織的 Laser
會朝向哪 我想知道 Go up
HELICOPTER never give up
I’m a pilot

Oooooo Here we go
here we go now
Oooooo Where’re we goin’
where’re we goin’ now
Oooooo Here we go
here we go now
Oooooo Where’re we goin’
where’re we goin’ now

I go up HELICOPTER
Then I make hella noise
for the take off
I go up HELICOPTER
Never give up like a pilot

朝我吹來的風 So danger
彷彿誘惑對我招手 Rise up
HELICOPTER never give up
I’m a pilot
 

翻譯練習翻譯練習

請勿任意轉載

clickclick >>​TAB.png <<

終於等到回歸啦

這次風格很特別 歌也好聽


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 lilyri 的頭像
    lilyri

    Lilyri韓文學習中

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()