close

I wish you told me 
請抓住我吧
裝作勉強地
回來吧
那些以為都遺忘的記憶
不知不覺將我吞食
Where are you now 

Just go away
Stay here in my heart
Just go away
Stay here in my heart
對我自己不了解的我
站在某處動搖著的我
對你來說
也已經是過去式

I can't sleep
請抓住我吧
I can't sleep
回來吧

I know I'm stupid
該怎麼辦
沒做到的 有太多太多
即使閉上雙眼
數著星星
又因為沒有襲來的睡意而心亂
Why are you still here 

Just go away
Stay here in my heart
Just go away
Stay here in my heart
對我自己不了解的我
站在某處動搖著的我
對你來說
也已經是過去式

I can't sleep 
在獨自留下的那些時間經過之後
又總是會想起你 而失眠
夢境也好 即使是惡夢 我也
I want to see you 

Just go away
You're standing in my heart
Just go away
Just go away
對我自己不了解的我
站在某處動搖著的我
對你來說
也已經是過去式

I can't sleep
請抓住我吧
I can't sleep
回來吧
I can't sleep
該如何是好
I can't sleep
非你莫屬
I know it's over
請多保重
 

翻譯練習翻譯練習

請勿任意轉載

clickclick >>​TAB.png <<


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()