天真 爛漫 清純 可憐
這樣假裝 現在已經厭倦了
太麻煩了
每天都做些什麼 在哪裏 有好好吃飯嗎 睡得好嗎
Baby 親愛的 我的愛人 想念你
都沒意義了

You got me like
這齣沒有一絲感動的 Love Story
毫無悸動 毫無意義
雖然對你感到抱歉但
I'm not sorry
從今天開始 我 我 我是

閃耀光芒的SOLO
閃耀光芒的SOLO

I'm going solo lo lo lo lo lo
I'm going solo lo lo lo lo lo

Used to be your girl
Now I'm used to
being the GOAT
You're sittin' on your feelings
I'm sittin' on my throne
I ain't got no time
for the troubles in your eyes
This time I'm only lookin'at me
myself and I
I'm goin' solo
I'ma do it on my own now
Now that you're alone
got you lookin' for a clone now
So low
That's how I'm gettin' down
Destined for this and the crown
Sing it loud like

You got me like
這齣沒有一絲感動的 Love Story
毫無悸動 毫無意義
雖然對你感到抱歉但
I'm not sorry
從今天開始 我 我 我是

閃耀光芒的SOLO
閃耀光芒的SOLO

I'm going solo lo lo lo lo lo
I'm going solo lo lo lo lo lo

相遇 悸動 感動 轉身
分開 眼淚 後悔 想念
喜歡獨自一人 因為我必須做我自己
如同自由的風一樣
像在雲上的星星一樣
想要走得更遠 想要讓自己閃耀

閃耀光芒的SOLO

I'm going solo lo lo lo lo lo
I'm going solo lo lo lo lo lo
 

翻譯練習翻譯練習

請勿任意轉載

clickclick >>​TAB.png <<


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()