If you really really love me 
告訴我
沒有我的話 一天也撐不了
really really 
和執迷一樣的期望 really

If you really really love me 
告訴我
即使短暫瞬間你也絕對專注
really really 
和其他的男人不同 really

說著就算是天上的星星也會摘給我
在為數不多的時間裡好好表現
如石頭一般的看著其他女人
有時說著不像謊言般的謊話
我希望這樣

你身邊不起眼的女人們
就別在管理了 都整理好吧 你這個漁場
因為你還是來到我的身邊
Better act like you know what 
Better act like you know what 

Eyes have been callin me baby 
Body been tellin me take me 
Boys have been sayin to date me 
Your lips should be sayin 
the same thing 
For real what’s the deal 
got a feelin you feelin me 
Aye but I don’t play 
with them fakes 
Keep it real with me

If you really really love me 
告訴我
沒有我的話 一天也撐不了
really really 
和執迷一樣的期望 really

If you really really love me 
告訴我
即使短暫瞬間你也絕對專注
really really 
和其他的男人不同 really

給我一次 就會給你兩次的bobo
但如果倉促或著急的話 nono
兩人雙眼對視的話 嘻笑著
孤獨都過去了
因為有你在 no more

即使喝醉 也不要忽略我的聯繫
說著現在都結束 也不要相信我的話
並不複雜 簡單點去想
1 2 3
想想看吧 我們
如果成為一體 會怎樣呢

Want a romance like the old times 
Want to slow dance 
when it’s show time 
Just me and you 
and that slow jam
that we both like
That playlist my favorite
so play it but baby
F a love song I need you
to say it say it

If you really really love me 
告訴我
沒有我的話 一天也撐不了
really really 
和執迷一樣的期望 really

If you really really love me 
告訴我
即使短暫瞬間你也絕對專注
really really 

和其他男人不一樣
I gotta know that you’re for real
Really really really
 

翻譯練習翻譯練習

請勿任意轉載

clickclick >>​TAB.png <<


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyri 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()